Search
Close this search box.

Meest gestelde vragen Full-PartyBox

Het plaatsen van een bestelling is gemakkelijk en veilig. Allereerst selecteer je de gewenste producten en voeg je deze toe aan je winkelwagen. Via de knop aan de rechterbovenkant van de website kan je de winkelwagen bekijken en, indien gewenst, de aantallen per product aanpassen, een product verwijderen of bijpassende producten toevoegen. 
Vervolgens kun je op de afrekenknop klikken en kom je in het afrekenscherm. Om je een duidelijk overzicht te geven hebben we alle informatie op één pagina verwerkt. Bij het linkse gedeelte vul je de adresgegevens, e-mailadres en afleveraders in. Check deze goed wanneer ze ingevuld zijn, want we gebruiken deze voor alle toekomstige correspondentie. Hier kan je je abonneren op de leuke nieuwsbrief.
Het rechtse gedeelte laat een overzicht zien van je bestelling. Controleer deze dus goed voordat je de bestelling afrond. Gevolgd door het kiezen van een verzendmethode (wees zeker dat je eerst het land van afleveradres ingeeft, want de verzendmethode is hierop gebaseerd). Daaronder kies je de gewenste betaalmethode. Alle betalingen worden in een beveiligde omgeving verwerkt. Ook kun je nog een opmerking plaatsen bij de bestelling. Ga je akkoord met de Algemene Voorwaarden dan kun je de checkbox selecteren en de via de knop ‘Bestelling plaatsen’ de bestelling afronden en naar de betaalpagina gaan. Wanneer je klikt op de knop bestelling plaatsen, na stap 4 in de checkout, dan ga je betaalverplichting en overeenkomst aan voor deze bestelling. Uiteraard behoudt je het recht om de bestelling te annuleren.
Zodra de bestelling met de gekozen betaalmethode verwerkt is krijg je een orderbevestiging met verdere informatie.

Bij elk product staat er een smiley als deze nog voorradig is. Zoniet, zal er bijstaan hoeveel er nog in stock zijn.

Je bestelling is correct verwerkt wanneer je een e-mail met de orderbevestiging van me hebt ontvangen. Heb je geen orderbevestiging ontvangen, neem dan contact op met me op: info@full-partybox.be of +32 479 71 44 98.

We hebben helaas geen winkel waar je kunt rond ‘snuffelen’.

Bestellingen die op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 16:00u geplaatst en betaald worden versturen wij dezelfde dag nog!
Feestdagen vallen hier buiten.
✓In een enkel geval kan er door de vervoerder vertraging optreden in het afleveren van bestellingen.

Je ontvangt van iedere order die verzonden wordt een Track & Trace nummer.

Je kunt in het afrekenproces aangeven dat de bestelling op een ander adres bezorgd moet worden.

Mijn advies is om het artikel direct bij ontvangst te controleren op mankementen en volledigheid. Wanneer blijkt dat het artikel beschadigd is, neem dan zo snel mogelijk contact met me op.

Ja, er is een blog. We proberen hier maandelijks een bericht op te plaatsen.
Wil je graag van alles goed op de hoogte blijven kan je het beste de Facebook-pagina en de Instagram-pagina in het oog houden.

Ja, kortingscodes zijn niet geldig met andere kortingscodes, acties of B2B-accounts. En zijn niet met terugwerkende kracht te gebruiken. Iedere kortingscode is gedurende een bepaalde periode geldig, na deze periode kan de kortingscode niet meer worden gebruikt.

Tenzij anders vermeld, geldt voor iedere kortingscode dat deze per persoon en per e-mailadres slechts eenmaal kan worden gebruikt.

Ja dit klopt, als basis voor het berekenen van de verzendkosten nemen wij het totaalbedrag van je winkelwagen minus eventuele kortingen (Bijvoorbeeld kortingsacties, B2B accounts, staffelprijzen en afprijzingen).

Nee, een kortingscode is niet inwisselbaar voor geld.

Indien je de producten retourneert waarmee je de kortingscode heb gebruikt, dan komt de korting te vervallen.

Je cadeaubon is twee jaar geldig.

Bovenaan bij het afrekenen staat er de knop ” Heb je een kortingsbon? Klik hier om je code in te vullen’. Door hier op te drukken verschijnt er een extra box voor de bon in te geven.

Alle genoemde prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.

Als u bij de bestelling het BTW-nummer ingeeft dan krijgt u nadien automatische een mail met de factuur in verzonden.

Wij doen onze uiterste best om je ervaring met ons naar wens te laten verlopen. 
Helaas komt het wel eens voor dat de producten of service niet zo zijn zoals je had verwacht. Uiteraard gaan we dit oplossen voor je.
Je kunt ons een e-mail sturen via info@full-partybox.be of +32 479 71 44 98. Wanneer het een klacht betreft over een product dan vragen wij altijd om een foto mee te sturen zodat we de klacht direct in behandeling kunnen nemen.
Wij nemen klachten serieus en je kunt binnen 24 uur (op werkdagen) een inhoudelijke reactie van ons verwachten. We gaan dan op zoek naar een passende oplossing en zijn pas tevreden wanneer jij dat ook bent.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? 
Dan kan je deze voorleggen bij de Consumentenombudsdienst.