Meest gestelde vragen Full-PartyBox

Waar kunnen we je mee helpen?
De meeste antwoorden op vragen kan je hieronder al terugvinden bij de meest gestelde vragen die we al gekregen hebben van klanten. Zoek je bepaalde feestartikelen of mocht je vraag er niet tussen staan, contacteer ons dan zeker even en we helpen je graag verder!

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Het plaatsen van een bestelling is gemakkelijk en veilig. Allereerst selecteer je de gewenste producten en voeg je deze toe aan je winkelwagen. Via de knop aan de rechterbovenkant van de website kan je de winkelwagen bekijken en, indien gewenst, de aantallen per product aanpassen, een product verwijderen of bijpassende producten toevoegen. 
    Vervolgens kun je op de afrekenknop klikken en kom je in het afrekenscherm. Om je een duidelijk overzicht te geven hebben we alle informatie op één pagina verwerkt. Bij het linkse gedeelte vul je de adresgegevens, e-mailadres en afleveraders in. Check deze goed wanneer ze ingevuld zijn, want we gebruiken deze voor alle toekomstige correspondentie. Hier kan je je abonneren op de leuke nieuwsbrief.
    Het rechtse gedeelte laat een overzicht zien van je bestelling. Controleer deze dus goed voordat je de bestelling afrond. Gevolgd door het kiezen van een verzendmethode (wees zeker dat je eerst het land van afleveradres ingeeft, want de verzendmethode is hierop gebaseerd). Daaronder kies je de gewenste betaalmethode. Alle betalingen worden in een beveiligde omgeving verwerkt. Ook kun je nog een opmerking plaatsen bij de bestelling. Ga je akkoord met de Algemene Voorwaarden dan kun je de checkbox selecteren en de via de knop ‘Bestelling plaatsen’ de bestelling afronden en naar de betaalpagina gaan. Wanneer je klikt op de knop bestelling plaatsen, na stap 4 in de checkout, dan ga je betaalverplichting en overeenkomst aan voor deze bestelling. Uiteraard behoudt je het recht om de bestelling te annuleren.
    Zodra de bestelling met de gekozen betaalmethode verwerkt is krijg je een orderbevestiging met verdere informatie.

  • Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

    Bij elk product staat er een smiley als deze nog voorradig is. Zoniet, zal er bijstaan hoeveel er nog in stock zijn.

  • Ik heb een bestelling geplaatst. Hoe weet ik dat deze verwerkt is?

    Je bestelling is correct verwerkt wanneer je een e-mail met de orderbevestiging van me hebt ontvangen. Heb je geen orderbevestiging ontvangen, neem dan contact op met me op: info@full-partybox.be of +32 479 71 44 98.

  • Is er ook een winkel?

    We hebben helaas geen winkel waar je kunt rond ‘snuffelen’.

  • Waar vind ik de antwoorden betreft Verzendingskosten / Betalen / Retour?

    U kan deze uitgebreid terugvinden onder  ‘Verzendingskosten / Betalen / Retour‘.

  • Wat is de levertijd?

    Bestellingen die op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 22:00u geplaatst en betaald worden versturen wij dezelfde dag nog!
    Feestdagen vallen hier buiten.
    ✓In een enkel geval kan er door de vervoerder vertraging optreden in het afleveren van bestellingen.

  • Is er opvolging van het pakket?

    Je ontvangt van iedere order die verzonden wordt een Track & Trace nummer.

  • Is er mogelijkheid om een ander afleveradres in te geven?

    Je kunt in het afrekenproces aangeven dat de bestelling op een ander adres bezorgd moet worden.

  • Wat als het artikel bij ontvangst kapot is?

    Mijn advies is om het artikel direct bij ontvangst te controleren op mankementen en volledigheid. Wanneer blijkt dat het artikel beschadigd is, neem dan zo snel mogelijk contact met me op.

  • Heb je een blog?

    Ja, er is een blog. Door de jonge start in december’20, staat daar op dit moment nog niet veel op. Wil je graag van alles goed op de hoogte blijven kan je het beste de Facebook-pagina en de Instagram-pagina in het oog houden.

  • Zijn er bepaalde voorwaarden voor kortingscodes?

    Ja, kortingscodes zijn niet geldig met andere kortingscodes, acties of B2B-accounts. En zijn niet met terugwerkende kracht te gebruiken. Iedere kortingscode is gedurende een bepaalde periode geldig, na deze periode kan de kortingscode niet meer worden gebruikt.

  • Kan ik een kortingscode meerdere keren gebruiken?

    Tenzij anders vermeld, geldt voor iedere kortingscode dat deze per persoon en per e-mailadres slechts eenmaal kan worden gebruikt.

  • Door het gebruik van de kortingscode kom ik onder het gratis verzendbedrag uit en dien ik verzendkosten te betalen. Klopt dit?

    Ja dit klopt, als basis voor het berekenen van de verzendkosten nemen wij het totaalbedrag van je winkelwagen minus eventuele kortingen (Bijvoorbeeld kortingsacties, B2B accounts, staffelprijzen en afprijzingen).

  • Is de kortingscode inwisselbaar voor geld?

    Nee, een kortingscode is niet inwisselbaar voor geld.

  • Wat gebeurt er met mijn korting wanneer ik een product retour stuur?

    Indien je de producten retourneert waarmee je de kortingscode heb gebruikt, dan komt de korting te vervallen.

  • Hoe lang is mijn cadeaubon geldig?

    Je cadeaubon is twee jaar geldig.

  • Hoe kan ik mijn cadeau/kortingsbon inleveren?

    Bovenaan bij het afrekenen staat er de knop ” Heb je een kortingsbon? Klik hier om je code in te vullen’. Door hier op te drukken verschijnt er een extra box voor de bon in te geven.

  • Welke prijzen worden gehanteerd bij het product?

    Alle genoemde prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.

  • BTW Buitenlandse klanten

    Let op! Klanten buiten België met een geldig BTW-nummer moeten voor het bestellen eerst een account aanmaken en contact met ons opnemen.
    Wij kunnen het opgegeven BTW-nummer verifiëren en je account dusdanig instellen zodat je BTW-vrij kunt bestellen. Bestel je zonder dit te doen, dan wordt door de site automatisch BTW aangerekend. Wij kunnen dit niet achteraf corrigeren.
    Alle genoemde prijzen op de website zijn inclusief BTW.

  • Heb ik garantie op mijn bestelde product?

    Ja, op al onze geleverde producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat je er, in alle redelijkheid, van mag verwachten. Is dit niet het geval dan zal, Full-PartyBox, zorgen voor herstel of vervanging van het product. Wanneer er geen verdere oplossing is zullen wij het aankoopbedrag restitueren. Aan het bovenstaande recht is geen termijn gekoppeld aangezien het ene product langer mee gaat dan het andere en van het ene product wordt ook weer meer verwacht dan van het andere.

  • Ik heb een klacht. Wat nu?

    Wij doen onze uiterste best om je ervaring met ons naar wens te laten verlopen. 
    Helaas komt het wel eens voor dat de producten of service niet zo zijn zoals je had verwacht. Uiteraard gaan we dit oplossen voor je.
    Je kunt ons een e-mail sturen via info@full-partybox.be of +32 479 71 44 98. Wanneer het een klacht betreft over een product dan vragen wij altijd om een foto mee te sturen zodat we de klacht direct in behandeling kunnen nemen.
    Wij nemen klachten serieus en je kunt binnen 24 uur (op werkdagen) een inhoudelijke reactie van ons verwachten. We gaan dan op zoek naar een passende oplossing en zijn pas tevreden wanneer jij dat ook bent.
    Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? 
    Dan kan je deze voorleggen bij de Consumentenombudsdienst.